Kuulojärjestelmät
1:1 KuulosilmukatNimitys tarkoittaa yhdelle henkilölle kerrallaan tarkoitettua kuuntelujärjestelmää kaupan tiskillä tms. |
• Joka kuudes henkilö kärsii heikentyneestä kuulosta. • 42% yli 50-vuotiaista ja 71% yli 70-vuotiaista on kärsii kuulon menetyksestä. • Palvelupisteet joissa on 1:1 kuulosilmukka palvelevat tasapuolisesti kaikkia. |
Keskustelujen pitäisi olla helppoja ja luonnollisia. Sen sijaan kuulovammaisille se muuttuu rasittavaksi toiminnaksi, joka aiheuttaa väsymystä ja hämmennystä. Jos asiakkaasi eivät kuule, mitä henkilökunta sanoo, yrityksesi on vaikeaa tehdä liiketoimintaa. Monet asiakkaat, joilla on kuulovamma, haluavat jopa välttää huonosti varautuneita paikkoja. Jos yrityksesi aiheuttaa epämiellyttäviä tilanteita asiakkaille, vaikutus voi olla vakava.
|
Palvelupisteen rakenteeseen asennettavat kuulosilmukkajärjestelmät |
Rakenteissa oleva silmukka IL-K200-20-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa Halo-mikrofoni IL-K200-00-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa hiirimikrofoni IL-K200-80-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa messinkivartinen Halo -mikrofoni IL-K200-40-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa erillinen kierteellinen mikrofoni |
Palvelupisteen päälle asennettavat kuulosilmukkajärjestelmät |
Palvelupisteen päällinen silmukka IL-K300-25-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa Halo-mikrofoni IL-K300-05-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa hiirimikrofoni IL-K300-45-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa messinkivartinen Halo -mikrofoni IL-K300-85-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa erillinen kierteellinen mikrofoni |
Lataa englanninkieliset esitteet:Tuotelehti: Palvelupisteen päällinen silmukka |