• 0201 555880
  •      
       
  •           
  •      
  •     
  •    

 

 

1:1 Kuulosilmukat

Nimitys tarkoittaa yhdelle henkilölle kerrallaan tarkoitettua kuuntelujärjestelmää kaupan tiskillä tms.

 

• Joka kuudes henkilö kärsii heikentyneestä kuulosta.

• 42% yli 50-vuotiaista ja 71% yli 70-vuotiaista on kärsii kuulon menetyksestä.

• Palvelupisteet joissa on 1:1 kuulosilmukka palvelevat tasapuolisesti kaikkia.

Keskustelujen pitäisi olla helppoja ja luonnollisia. Sen sijaan kuulovammaisille se muuttuu rasittavaksi toiminnaksi, joka aiheuttaa väsymystä ja hämmennystä. Jos asiakkaasi eivät kuule, mitä henkilökunta sanoo, yrityksesi on vaikeaa tehdä liiketoimintaa. Monet asiakkaat, joilla on kuulovamma, haluavat jopa välttää huonosti varautuneita paikkoja. Jos yrityksesi aiheuttaa epämiellyttäviä tilanteita asiakkaille, vaikutus voi olla vakava.

 

Palvelupisteen rakenteeseen asennettavat kuulosilmukkajärjestelmät

 

Rakenteissa oleva silmukka

IL-K200-20-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa Halo-mikrofoni

IL-K200-00-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa hiirimikrofoni

IL-K200-80-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa messinkivartinen Halo -mikrofoni

IL-K200-40-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa erillinen kierteellinen mikrofoni

 

 Palvelupisteen päälle asennettavat kuulosilmukkajärjestelmät

 

Palvelupisteen päällinen silmukka

IL-K300-25-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa Halo-mikrofoni

IL-K300-05-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa hiirimikrofoni

IL-K300-45-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa messinkivartinen Halo -mikrofoni

IL-K300-85-00 Palvelupistejärjestelmä, jossa erillinen kierteellinen mikrofoni

 

Lataa englanninkieliset esitteet:

Tuotelehti: Palvelupisteen päällinen silmukka

Tuotelehti: Palvelupisteen rakenteissa oleva silmukka

Contacta IL-K200-20-00 induction loop system - YouTube